Kontaktni snimac zvuku

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Únor 7 13:44:23 CET 2012

tak ja to nepotrebuju v hifi kvalite ;-)

ono v podstate vubec nejde o zaznam zvuku jako takoveho - zaznam by se
mel periodicky opakovat a melo by se z neho dat poznat jednotlive
cinosti krokoveho mechanizmu - a samozrejme odmerit periodu pro serizeni
- kam a jak ten zaznam bude absolutne posunuty je uplne jedno - to
pouzdro kontaktne zrejme tezko povede nejake nizsi frekvence

Radek Vicek