OT: Notebook do 20k

Úterý Únor 7 12:01:59 CET 2012

No ja nevim, ale 64b systemy samozrejme podporuji i 32b aplikace
(nakonec i 16ti a 8mi bitove), problem je s nekterymi ovladaci. Ja
pouzivam 64b na vsem a nepozoruju zadne problemy s aplikacemi, ten
Siemensi OPC server nevim proc, ale na W7 proste funguje spatne, pritom
je to nejaka ptakovina, protoze to pri instalaci hlasi nejakou chybu a
pak uz si nepamatuju co nefunguje ale castecne je funkcni, takze to
nejaka zasadni systemova zalezitost nebude. Navic je to IMHO naprosto
dopraseny SW i na XP....