*SPAM* RE: Kontaktni snimac zvuku

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Únor 7 11:46:06 CET 2012

Vsak i tak by to slo udelat (jen by bylo potreba vyresit tuhost zavesu jehly, ktery je vyrobeny na par gramu pritlaku prenosky a ne na vetsi zavazicko). Ale myslim si, ze jednodussi by bylo umistit hodinky na neco pruzneho (?kousek molitanu?) a prilozit k nim hrot pokud mozno pevne ukotvene prenosky pres nejakou tu "zvykacku".

Jakub Serych