Notebook do 20k

Snehulak snehulak na gmail.com
Úterý Únor 7 10:12:05 CET 2012

Osobne jsme testovali zhruba deset  aplikaci (pojistovnensky sw,
sklady...vetsinou foxpro neco jeste myslim fand), ktere jsme potrebovali
zachovat a ty nam tam jely , je samozrejme mozne , ze v necem bude problem
. Na neco staci i dosbox vsechno je to o tom jestli to stoji za ten cas a
snahu nebo ne .

snehulak