Notebook do 20k

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Únor 6 18:57:26 CET 2012

To já bych taky mohl vybrat 4 business class, který odešly nebo tak něco. To
není statistika. Ani naše prodeje, i to je celkem málo, i když se jedná o
desítky kusů ročně. Ale z toho, co se prodá, je daleko větší problémovost
těch domácích notebooků. O zacházení to až tolik nebude, firemní jsou
"zadarmo", kdežto ty domácí si lidi musí zaplatit, takže se k tomu musí
chovat taky aspoň trochu mravně.
Nebo jednu dobu byl velice oblíbený Asus tuším K50IJ, tak těch se
reklamovaly víc jak 3/4, odcházely desky, displeje,... No a z těch lepší
zase třeba HP 6910p, to byly taky strašný krámy, taky je HP během půl roku
přestalo nabízet.