Notebook do 20k

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Únor 6 18:25:36 CET 2012

Například odolnost plastů, navíc žádný levný notebook nemá magnesiový nebo
hliníkový rám. Je to vidět, když se ty notebooky vrací na servis třeba jako
zavirovaný (tedy ne hw), různý prasklý panty, popraskaný rám displeje,
vypadávají klávesy a podobně. Ve firmě jsou pak pouze business class HP a
Lenovo a dokud ten notebook nespadne na zem, tak plasty drží. A to je
spousta uživatelů nosí denně s životností 4 roky, než se obměňují, kdežto
hromada těch domácích notebooků leží většinu času doma na stole a přesto
takto vypadají.