Notebook do 20k

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Únor 6 16:06:42 CET 2012

2012/2/6 Petr Simek <psimek na jcu.cz>:

> Tenhle vyseuvedeny typ je tedy HW com port ktery bude fungovat na
> portu 0x3F8 i kdyz to nabootuju v DOSu bez driveru ?

To som neskusal, nepotreboval som. Neviem, ci prave tato IO adresa
bude pridelena BIOSom. Mozem vecer skusit. Podstatne na tomto porte je
pre mna dodrzanie casovania. Bez problemov na nom funguje
autodiagnostika s podivnou uvodnou sekvenciou na rychlosti 5Bd, ktora
sa po definovanej pauze mani na 9600 (10400 apod). Ziaden mne dostupny
USB prevodnik toto nezvladol. Pri ExpressCard si len fakt treba dat
pozor, aby interne nebola pripojena na USB, ale PCIe.

miro