OT: Notebook do 20k

Pondělí Únor 6 14:59:27 CET 2012

No zas novy je novy, s autem bych to nesrovnaval, protoze vyvoj jde
hodne dopredu (rychlost procesoru, sbernice, pameti...) u aut spis vidim
opacny proces :-P
Ja na vsechno pouzivam ruzne akcne sehnane NB tak do 10-12 kkc bez DPH a
spokojenost, spotrebak. Ale mam i 6 let starej funkcni acer co stal
tehdy 45 litru a stale funguje, jen jsem na to nezkousel jeste win7 a XP
jsou uz skoro nepouzitelne. Tak skoro  nevim co s nimi, nejak se mi doma
hromadi...