OT: Notebook do 20k

Snehulak snehulak na gmail.com
Pondělí Únor 6 14:31:23 CET 2012

Chce si to vyzkouset ale to nizke rozliseni bych nezkousl , delam ve visual
studiu a to uz je malo . Jinak ty HP pro booky maji i ten zminovany HW
seriovy port , ja to shanel s nim at nemusim resit programovani motorol
nejak slozite.

Dobry "vybirac" podle parametru ma alza nebo czc , potom samozrejme mate
moznost koupit jinde .

snehulak