OT: Notebook do 20k

Snehulak snehulak na gmail.com
Pondělí Únor 6 14:16:44 CET 2012

Tak bud klasiku lenovo , sony vaio nejsou spatne nebo take rada od HP
probook . Kazdopadne asi sandy bridge , ty amd cpu s grafikou se mi zdaji
strasne pomale proti I5 treba . Na druhou stranu maji lepsi tu integrovanou
grafiku , ale v v te cene co pisete uz koupite s externi . Kazdopadne matny
a rozumne rozliseni displeje 1600x900.... Nepisete jeste jestli 17 nebo 15

snehulak