RE: Problém s chladičem auta
Milan Mlynarčík
milan.m na centrum.sk
Pondělí Únor 6 03:32:38 CET 2012
Iste, ved ja som nenamietal proti zakryvaniu. Pri problematickejsej funkcii
to termostatu moze ulahcit regulaciu. Aj S1203 a kopa aut z tej doby to
mali.
Ale to ako sa chladic ochladi na -100C je celkom nezmysel. Ak kvapalina v
systeme neztuhne pri tej teplote okolia, tak jednoducho nemoze ztuhnut.
Milan Mlynarčík
-----Original Message-----
From: gatilo
Ackoliv mate, pokud jde o pocitovou teplotu naprostou pravdu, nijak to
nevylucuje vyhodnost zakryvani chladice papundeklem, obzvlaste kdyz je
v haji termostat. Skoda 1000MB, blahe pameti, to dokonce mela tovarne.
Pred chladicem byla textilni roleta ktera se ovladala tahlem poblize
radici paky.
S pozdravem Pavel
mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
--
Milan Mlynarčík napsal:
> Pletiete si pojmy.
> Tzv. "pocitova teplota" je iba prejav na ludsky organizmus. Teda ze pri
> tych -27C a prudeni vzduchu 100km/h bude normalne obleceny clovek
> ochladzovany podobne ako ked je tych -100C a bezvetrie. Teda ze zomrie za
> podobny cas. Nakoniec ale mrtvola bude mat tych -27C bez ohladu na
prudenie
> vzduchu. Iba sa zmeni doba toho ochladzovania.
> Ak je okolita teplota -27C, tak sa chladic nedokaze ochladit na teplotu
> nizsiu nez tych -27C. Jednoducho to nie je fyzikalne mozne.
> Milan Mlynarčík
> -----Original Message-----
> From: pyjan
> Pravděpodobně přemrzla chladicí směs a voda vykrystalovala v podobě
> ledového písku a ten ucpal cirkulaci. Mě se to samé stalo při -27°C v
> Třebíči na Š120, kde to ucpalo koleno pod chladičem v roce 1986. Fridex
> byl namíchaný na -35°C. Od té doby jezdím na čistou nemrznoucí směs bez
> vody. Při rychlosti 100km/h je chladič vozu při -27°C ochlazován na
> teplotu nižší než -100°C (podle leteckých tabulek). Takže při mrazech
> zakrývám chladič do poloviny případně celý papundeklem.
Další informace o konferenci Hw-list