Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Únor 3 16:48:49 CET 2012

Dobry den,

2012/2/3 RV <vicek.radek na cpost.cz>:

> ja zase neverim tomu, ze ti co ji uz maji pujdou do te nove pokud to bude
> jen nejake mirne vylepseni v mezich zakona, ale treba se pletu

Prepacte ze sa spytam, ale stale mi na tejto debate nejako unika
zmysel celeho snazenia. Wek pise o miernej evolucii, ale co konkretne
by sa malo vylepsit alebo zmenit? Ked pojdete na vyssie frekvencie,
budete musiet skontrolovat aj ine bloky za tym a robit upravy aj tam.
Jedine co mozete vylepsit je sw v tom AduC8xx. Tu vsak bol nejaky
problem so zdrojovym kodom, pokial sa dobre pamatam, takze to znamena
cele to pisat od zaciatku. Podla mna nieco vylepsit znamena urobit
zmysluplnu featuru na max. 1 tyzden prace po veceroch...

Ak to naozaj niekto potrebuje a nechce sa mu platit second-hand
pristroj z ebay, tak sa to da hotove kupit za odhadom 150$ od roznych
radioamaterov hotove. Ked som si pred casom pozeral projekty na temu
dds, tak som par hotovych sympatickych projektov na nete nasiel aj s
riadiacim sw pre PC.

A.