Manazment nadseneckych projektov, was: Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Únor 2 23:14:39 CET 2012

Netroufám si posoudit, jakým způsobem ovlivňuje princip, záměr a naopak,
ale pokud tedy něco nejde, je třeba hledat proč a brát v potaz pokud
možno všechny okolnosti včetně časového posunu událostí a změn
prostředí, což není nikdy lehké. Můj názor je, že uvedené asi nebude
možno úplně bagatelizovat.
S pozdravem,
Miloš Dašek