Konstrukcia DDS generatora z PE/2006 - pokracovanie

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 2 21:54:22 CET 2012

Dovolil som si to poprehadzovat.

> - rozrobene riesenie nema pre komunitu vobec ziadnu hodnotu, je to len
> strata casu pre konstrukterov. Ludia chcu hotovy pristroj kde nemusia
> sami doprogramovavat zakladnu funkcionalitu[...]

To je pochopitelne.

> Viem dat dokopy koncepciu a navrhnut VF
> cast, bohuzial uz ale casovo nezvladnem dotiahnut detaily[...]

Zatial sa nikto iny do konstrukcie niecoho takeho v "komunitnom style" neprihlasil. A ani to asi nema prilis zmysel.

Preto som pisal, ze tlachy mozeme nechat bokom, a ze ide naozaj len o facelift, ktory nema zasadny vplyv na zakladnu funkcionalitu a len otvara dvere moznym rozsireniam pre nadsencov; a ktory by sa snad dal dat dohromady za spominany vikend - teda to je samozrejme na Tebe posudit.

Okrem toho I/Q je jedina vec, a to je mat moznost premostit ten defaultny rekonstrukcny filter. Kebyze to je NF, tak poviem, ze zatocit ho tak, aby zaciatok bol vedla konca, a dat jumper. No ale nie je to NF... Netusim, ci vobec existuje vo VF nieco ako jednoducha elektromechanicka prepojka, alebo treba ist minimalne do relatka, a aj to je vlastne zle, zeano...

No, samozrejme ta ovladacia doska... Ale to zase na Tebe nestoji a nepada... V skutocnosti sa da viacmenej nadrotovat na univerzal, ak niekto chce, v ktoromkolvek spominanom style...

> - ak by sa robil novy dizaj uz by som sa neobmedzoval sortimentom
> suciastok ktory maju v nasich drogeriach. Je to neuveritelny opruz.
> Niekto by proste kupil 50 transformatorov alebo cipov od minicircuits a
> predaval to v balickoch ku plosakom. VF parametre by boli radovo lepsie
> a vyvoj by trval vyrazne kratsie

"Niekto" musi byt sialeny altruista - toto nemoze dopadnut ani ako egal. Do toho by snad nesiel ani Elektor, nieto este niekto na trhu 10x mensom. Kedze zatial takeho nepoznam, tak kvoli realizovatelnosti je mozno lepsie sa drzat toho, co je v lepsej drogerii, nech je to akokolvek neprijemne.

> - dosku s IQ vystupom mam nakreslenu este z aprila ked som bol doma
> chory, ale neposlal som ju na vyrobu. Ked sa to vyrobi treba to
> otestovat a zistil som ze mi moj generator uz nefunguje.

Tak toto bohuzial znie ako showstopper.
Je nejaka sanca ho opravit?

wek