[OT] vyber zrcadlovky

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Středa Únor 1 18:32:57 CET 2012

Zdravím,
také fotím, ale už ne vše. Jen když mne něco už hodně zaujme a musí to být situace - objekty, které bych chtěl vyfotit - těch na netu je...
Od pana Pouchy se mi líbí "O většině fotek platí, že kdyby nebyly pořízeny, nic zásadního se nestane"
A o tom to je. Před časem jsem jezdil do jednoho bazaru s nábytkem. Vozili to z německa z pozůstalostí a tam si uvědomíte co se s vašimi fotkami, diáky, videy, kazetami,cd a i stěmi přístroji co jste za ně dali drahé peníze stane.
Dokonce jsem se dopracoval k tomu, že na dovolenou si ani snad foťák brát nebudu.
Když mi něco "uteče", tak to je také zážitek, také adrenalin a kdyby mi to neuteklo, tak bych se vůbec nenaštval a měl bych doma další zbytečnou fotku.
Možná je to věkem a také tím, že mne už nic moc nepřekvapí.
Vyfotím labuť. Fajn, těch je na světě vyfocených statisíce. Udělám to lépe ?
O to více mne třeba osloví příběh od mé přítelkyně.
Labuťák s labutí a mladými. Spokojená rodinka.
O labutích se říká, jak jsou věrné...
Najednou labuťák odletí do zátoky a tam má jinou labuťku. Pomilujou se a pak si půl hodinky čistí peří aby to z něho ta jeho labuťka necítila.
To natočit :-)
Prostě ať fotka nebo video by mělo mít příběh, vyfotit radnici, to umí každý školák.
Jindra Polívka
PS: nejde mi změnit ta barva na černou a už se tím nechci zabývat. Omlouvám se.
J.P.

  ----- Original Message -----
  From: Pavel Poucha
  To: 'HW-news'
  Sent: Wednesday, February 01, 2012 5:18 PM
  Subject: RE: [OT] vyber zrcadlovky

  Dobrý den,

  trochu toto vlákno sleduji, protože taky chci pořídit něco lepšího než kompakt. Zde se myslím opět střetává názor lidí, a) kteří mají focení jako koníčka a b) lidí, které zajímá především obsah snímku.

  Jen 2 poznámky od člověka z b) (také nejsou myšleny nijak zle)

  O většině fotek platí, že kdyby nebyly pořízeny, nic zásadního se nestane

  "Pokud jdete fotit" - no v tom je právě jádro pudla, že nejdu fotit s nějakým záměrem. Prostě něco zajímavého se děje, tak to fotím.

  S pozdravem

  ing. Pavel Poucha

  jednatel

  pavel.poucha na papouch.com