[OT] vyber zrcadlovky

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Únor 1 17:04:21 CET 2012

Ano, je nekolik situaci, kdy UZ pomuze vyfotit neco, co clovek vubec
necekal. A pak je dost situaci, kdy UZ ucinne znemozni vyfotit neco, co
clovek planoval, cekal a chtel :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, February 01, 2012 4:42 PM
Subject: Re: [OT] vyber zrcadlovky

Samozřejmě netvrdím, že jsem vyfotil něco světoborného:-)

Na ptáka koukalo dost lidí, ale nido si nevšiml, že by něco nesl. Kdybych
neváhal a fotil hned, byl by min. 4x větší. Přesto lze z fotky určit druh
dravce a taky že nejspíš nese menšího ptáka, což je samo o sobě docela dobrý
námět na část večerní diskuse nad fotkami z výletu.

Hlavní ale je, že to vůbec šlo, přestože jsem neměl v plánu fotit letící
ptáky. Tzn. velká výhoda UZ je, že prostě lze vyfotit něco, co vůbec nebylo
plánováno a takle samozřejmě vzniká dost zajímavých fotek, protože život je
plný překvapení, která často trvají jen chvilku.

PH

From: "Raven" <raven na wo.cz>