[OT] vyber zrcadlovky

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 1 09:57:13 CET 2012

Dne 1.2.2012 8:51, RV napsal(a):
> a muzete mi rict co z toho se tyka cloveka ktery si porizuje prvni
> zrcadlovku jako kolega?
To, ze za rok bude ten plast nebo ultrazoom prodavat ( se ztratou) a
kupovat neco lepsiho....
neboli muze "usporit" ihned a koupit neco lepsiho hned.

> me ten web nejde a na klatovy.cz jsem nasel v galerii jen podobne male
> fotky jako ty co se vam nelibi z tech co jsem posilal
Jo , je to chciple, uz se na tom dela....
> takze vy jste ten UZ ani nemel a jen predpokladate...
Stacilo si precist prvni recenzi na kterou jsem narazil, zkusenosti lidi
atd....  ale mel jsem 28-200 a to je velmi podobna konstrukce... fyzika
se neda obejit.

treba: http://www.fotografovani.cz/art/forec_prislus/rom_tamron18_200.html
predpokladam ze autor neco o objektivech vi :-)
CITUJI:
*Optická kvalita*
Dosáhnout zoomu většího než 11x a přitom zachovat objektiv lehký, malý a
levný samozřejmě vyžadovalo přijmout řadu kompromisů. Nový Tamron proto
zcela vyhoví pro fotografie do formátu cca A5, u větších formátů nebo
výřezů již bude znát zhoršující se kresba. Zhoršení se projevuje nejvíc
směrem do krajů obrazu. Kresba se též zhoršuje směrem k delším ohniskům,
z hlediska clony je nejlepší kolem f/8 - f/11.
Neboli:
Kdyz si nekdo chce koupit DSLR tak je predpoklad, ze nezustane u A5
fotek. Na druhe strane, kdyz holt to nekomu staci, proc ne. Proti
gustu....   Ale na A5 fotky opravdu staci levny kompakt.
Nebudu to dal komentovat, stejne to nema cenu. Kazdy ma nejake predstavy
o kvalite, kazdy to vidi jinak.....kdybych dnes zacinal urcite
  bych sel cestou levneho tela a kvalitniho skla. Rozhodne ne ultrazoom
18-200 , nebo setak, ktery do budoucna nema zadnou perspektivu a v
pripade  puvodniho dotazu kvality uvazovaneho tela degraduje.

JaKub