[OT] vyber zrcadlovky

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Středa Únor 1 06:12:31 CET 2012

Zkuste do toho rypnout a bude jasno :-)
Ale jinak bych u vymennych objektivu tipoval na sklo a plastovou konstrukci.

S pozdravem Raven

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Šinko
Sent: Wednesday, February 01, 2012 1:21 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] vyber zrcadlovky

> Existuji i projekty, na ktere se nekouká lupou a objektiv nestačí jen
> nějaký plasťák v setu nebo ultrazoom.

Mozno to vyznie hnidopissky, ale na toto sa opytam. Ten "plastak" ste
mysleli ako plastova konstrukcia, alebo plastove sosovky ojektivu?
Nepytam sa len tak. Kedysi som sa aj tu pytal na vyuzitie starych
objektivov M42 so sucasnymi digitalmi. Redukciu s cipom na Canon uz mam.
Aj som si pozical Canon 350D. O kvalite fotiek teraz nema zmysel
polemizovat. Co ma zarazilo je hmotnost objektivov. Porovnanie Heliosa
2/58 so setovym Canonom 18-55 (tie dalsie pismena momentalne neviem) je
zarazajuce. Ako kamen a polystyren. Fakt som na pochybach, ci sosovky
Canon objektivu su zo skla alebo z plastu. Hmm?

miro