Reverzne inzinierstvo, GIMP

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Pondělí Prosinec 31 18:18:05 CET 2012

> Po tomto som patral hned na zaciatku. Ide to, v Eagli je import-bmp.ulp.
> Ako vstup potrebuje max 256-farebnu bmp, nakoniec je vsak mozne pouzit
> len 32 farieb. Z bmp vytvori script s ciarami, polygonmi atd, ten sa
> spusti a nakresli nieco, co sa vzdialene podoba na originalny obrazok.
> Pre vkladanie fotiek mi to pripada nepouzitelne..

Kdyz se vhodne upravi tak by mi to prijde pouzitelne, zde je vysledek
par minutoveho snazeni
http://img716.imageshack.us/img716/3157/hwri.png
Bylo by potreba si s fotkou jeste trochu pohrat. Ja mam koupene ZPS,
Gimp asi bude vhodnejsi lepsi ale ten nemam (ja primarne potrebuji neco
na fotky a to ZPS splnuje temer dokonale) tak nevim. Hlavni je dosahnout
co nejvetsiho kontrastu coz se u barev blizko sebe blbe dela. Mozna pri
foceni desku zespoda prosvitit a tim zvysit kontrast uz opticky. Napred
jsem provedl srovnani snimku a orez. Pak se mi osvedcilo jako prvni
upravu udelat negativ a teprve pote dalsi upravy. Vhodne je udelat i par
retusi. Nedotazeny vysledek je zde
http://img839.imageshack.us/img839/6495/hwripcb.png
Pak si z 16 importovanych vrstev zobrazte jen ty pouzitelne a tem zmente
barvy i vyplne tak jak Vam to bude vyhovovat. A nezapomenout na spravny
rozmer obrazku aby pak nejak pasovaly znacky, ja to, jak je videt, neudelal.
Nez se s tim patlat v Drawu (Open/LibreOffice uz davno daleko prekonaly
MS Office ale Draw je asi jejich nejslabsi cast) tak to radeji upravim a
natahnu do Eagle a mam rovnou i schema (pravda musi se jeste ucesat),
ktere bych stejne musel prekreslit. Otazkou ja jak by toto fungovalo i
SMD montazi, tam by ta graficka uprava byla asi narocnejsi.

Pavel