repase aku vrtacky

Pondělí Prosinec 31 13:28:02 CET 2012

S Lipol baterkama jsem ještě nedělal. Jakou to může mít životnoct? Mám
dva šroubováky Metabo, velký a malý. Ve velkém jsou baterky i po letech
dobré, u malého (je tam NiCd 4,8V) to už nemá sílu jako dřív a navíc od
začátku si říkám že by se to mohlo točit rychleji. Myslím že ty dva
články Lipol by to taky přežilo, jen nevím jestli ty lipolky v tom
vydrží aspoň rok.
Anděl