Vanocni gadget II

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Prosinec 31 10:52:37 CET 2012

No ja kdyz bych si chtel hrat s tim co ma kolega k dispozici tak bych si
opravdu hral - takhle je to takove trochu odflakle...;-)

Ja bych opravdu jen meril napeti tim AD kanalem (s tim, ze MCU si po
pripojeni sam zjisti zda je to 12V nebo 24V baterka) a nastavovani
proudu bych udelal treba tak, ze bych si meril prirustek napeti na
baterce za nejaky cas a podle nej korigoval nabijeci proud a pri
dosazeni napeti bych presel na CV charakteristiku a drzel baterku na napeti.
Pokud bych si chtel extra hrat tak bych tlachatkama prepinal treba dve
strmosti te nabijeci charakteristiky.

Co se tyka tech menicu a pozadavku zakazniku - no ja je zase na druhou
stranu chapu - kolikrat se dopredu nevi presne jake otacky to budou tak
je treba aby to slo nastavit plynule a az se to vyzkousi tak to jede pak
treba jen na jednu rychlost.

Radek Vicek