Nabijanie Li-Ion/Li-Pol Was: LiIon 18650, celovka, skusenost

Slavomir Tomascik stomascik na gmail.com
Pondělí Prosinec 31 10:35:04 CET 2012

Zdar,

pravdu povediac, ani som tu schemu velmi neskumal, ale udrel mi
do oci vstupny elektrolyt. Asi by som dal typ na vyssie napetie
ak ma byt povoleny rozsah napajania ~25V. Urcite to je len
preklep. Iba, ze by to malo byt to povestne kurvitko ;-)

Slavo T.