LiIon 18650, celovka, skusenost

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Prosinec 30 23:46:08 CET 2012

Presne tak to beriem. K napisaniu uvodneho mailu tohto vlakna ma viedlo
az prilisne nedodrzanie kvality. Skratka predavajuci na stranke uvadzal
kapacitu 3000mAh, prisli 4200mAh, ale realita je 530mAh...
Ten nabijaci zdroj si upravim na 4.2V, pripadne mierne menej. Normalne
doma mam tu modelarsku nabijacku, ale ked niekam pojdem, potrebujem
nieco prirucne.

Tak na DX som si vybral tieto 2 typy, objednam z kazdeho, potom
pomeriame uvidime :-) Linky davam rovno do diskusie, kde dobre duse
odmerali skutocne kapacity. Ak budu taketo, nie je co riesit.
http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.152715
http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.547303

miro