LiIon 18650, celovka, skusenost

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Prosinec 30 22:38:34 CET 2012

On 30. 12. 2012 22:22, Pikulik wrote:
> Mám podobnou čelovku.
>
> Na krabičce s baterkou trvale bliká ledka, která baterku časem vybije.
> Doplněn vypínač.

Na tej mojej nastastie nic neblika :-) Vzadu je cervena LED-ka, ale ta
je pripojena paralelne k hlavnej (cez odpor). Svietia teda sucasne. Ma
to 3 rezimy: plny jas, slaby jas (PWM) a blikanie.

> Asi po hodině provozu se přehřála ledka a svítivost klesla o několik
> řádů. Výměna led, vložení hliníkového válečku a silikonové pasty za
> ledku pro lepší odvod tepla.

Aha.. tak som rozobral aj reflektor. Na zadnej strane je hlinikovo
vyzerajuci plast!! Normalne si dali robotu "postriebrit" inac cierny
plast. Pod nim je prazdny otvor hlboky asi 1cm az k zadnej strane LED.
Takze mam dalsi namet na upravu...

> 4200mAh je blbost. Článek má 1,5-2,2Ah . Nabíjím v ext. nabíječce.

4200mAh som ani necakal, ale 530mAh? S Vasou kapacitou by som bol aj
spokojny :-)

> Články s ochranou jsou asi o 2mm delší (pod folií je vidět destička) a
> ne všude se vejdou. Ochrana mi funguje.

Tak som odstranil foliu, nech mam istotu. Mam istotu... nic tam nie je.
V celovke je dlzkova rezerva 4mm, nebude problem s chranenymi clankami.

> Koupeno na DX

Vdaka za tip, pohladam.

miro