Metex 4650 4 1/2

Neděle Prosinec 30 16:52:24 CET 2012

Tak kontakty jsou problém odjakživa. V dobách kdy jsem měl PU120 a chtěl
jsem s tím změřit anodové napětí v televizi, ozvala se rána - kupodivu
měřidlo to vydrželo. V přepínači na tišťáku bylo v mezerách krásně
namatlané stříbro (nebo zlato?) Po vyčištění měřák zase fungoval. Ale v
těch mezerách byl jen laminát bez masky. Když mi pak u měřáku Komex
M4650 (to samé co ten Metex, jen nemá komunikační linku) chodily blbě
střídavé rozsahy, pomohlo to samé. Rozebrat přepínač a vyčistit. Už jsem
to u něj dělal dvakrát.
Anděl