Teplovodive lepidlo

Neděle Prosinec 30 16:40:04 CET 2012

s tím stříbrem - to je opravdu nevodivé? Když náš mladý coby puberťák
přetaktovával procesory a u některých byla rychlost nastavená nějakýma
propojkama na vrchu (tuším že snad při výrobě byly přepalované laserem),
tvrdil že stříbrná silikonová pasta je sice o dost lepší než ta bílá,
ale že na tohle se nesmí dostat. V bílé silikonové pastě je jako plnivo
nějaká tepelně vodivá keramika. Nevím jestli se dá někde sehnat (snad
Elchemco?) - nebyla by do toho epoxidu také vhodná?
Anděl