[OT] Male rekuperacni jednotky pro vetrani

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Prosinec 29 11:54:32 CET 2012

 29.12.2012, 11:41:43

Nechci se nijak zastavat neserioznich udaju, casto tu na ne sam
vydatne nadavam, ale ona i ta logika se da aplikovat ruzne.
Pokud nasajete vzduch -2 st a ohrejete jej na 22 st, jeho objem se
jiste zvetsi (nechce se mi ted úpocitat o kolik).
Druhou veci je, ze vymenik ne vzdy montujete na nejakou hermetickou
prostoru, a pokud je ventilace podtlakova, bude se do prostoru prisavat
vnejsi vzduch. Nejsa vzduchar, nemam prilis predstavu, kolik to muze
v realu byt, ale odhaduji (nebo logicky usuzuje ;-)  ), ze treba u nejake
verejne prostory typu hospoda to muze byt i docela dost.
Takze ten koeficient nemusi byt tak upne vycucanej  z prstu.
A ze si vyrobce/prodejce z vice moznosti, vybere tu pro nej vyhodnejsi,
je veci lidske prirozenosti, vydatne podporene dobou.
Nicmene dekuji za vysvetleni, jak to s temi vymeniky je, neb informace
jsou nejucinnejsi zbrani, na udaje vytistene na ruzovem papire.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz