[OT] Male rekuperacni jednotky pro vetrani

Roman Vostřel vostrel na lit.cz
Sobota Prosinec 29 09:06:32 CET 2012

Se zamrzáním si musí umět poradit regulace. Je tam obtoková klapka. Měří
se teplota za rekuperátorem na odpadní straně a nesmí klesnout pon nulu.
Jinak zamrzne během chvilky a uplně ucpe ty kanálky.