[OT] Male rekuperacni jednotky pro vetrani

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Prosinec 28 11:59:04 CET 2012

 28.12.2012, 11:56:47

Nejde jen o prenos tepla (tepelnou vodivost) nebo plochu, ale
nezanedbatelnou roli hraje i zpusob proudeni. Ciste laminarni je horsi
nez kdyz dochazi k (castecnym) turbulencim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz