Bezdratovy prenos UART

Čtvrtek Prosinec 27 12:42:29 CET 2012

Samotny modul bude IMHO potrebovat aspon nejak inicializovat.

Jde take o to kolik zarizeni a jak casto, ja to resim tak, ze k zarizeni
pripojim nejaky stary notebook, co normalne lezi ve skrini. Vyhodou je,
ze to muzu nejen monitorovat ale i programovat a ladit odkudkoli na
svete, kde je internet, treba pres teamviewer. Ted to mam treba v garazi
u tepelneho cerpadla ve vyvoji...