Konektor k el. kytare

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 27 07:33:13 CET 2012

Jenom drobnost - pokud je ta kytara aktivní (má v sobě baterky a
předzesilovač), bude ten jack nejspíš stereo, nebo s přídavným spínacím
kontaktem.

Hlavně bych ale doporučoval si konektor pořádně prohlédnout na prodejně.
Ty levné mají obrovskou vůli v závitu, takže se strhnou hned, nebo brzo
po dotažení a navíc mají mizerné kontakty a při používání chrastí.

JMN