Kopie MJ15003 jak overit kvalitu + paralelni razeni ?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Prosinec 26 22:13:22 CET 2012

Dobry vecer,

2012/12/26  <cipisek.cipr na seznam.cz>:
> [...]
> 500W se z vetsi casti realne protopilo na dvou TO3. Realne by se zapojeni
> melo pohybovat v SOA kde tranzistor snese 20A , dva 40A . Tak by to snad
> melo prezit vse :-)
> Puvodne jsem uvazoval o MOSFETU, nakonec skoncil u biporaru, rozhodujicim
> duvodem byl profi zdroj v cene bezmala 4000$ v kterem profici pouzili
> biporary s MOSFETEM v bazi a ja si rekl, oni vedi co delaji a udelal to
> stejne :-)
> Zda jsem udelal dobre nevim, ale chodilo to pekne, rizeni proudu s krokem

Mozem sa spytat, ze co to bastlite? To asi nebude hracka na doma a ani
nijaky PA pre radioamaterov....

> Nez jsem se dokopal k DPS  origilal tranzistory pohltil bordel,  pri hledani
> pak vydal jen ty GM.

Prva cast tejto vety sa mi nesmierne paci, k druhej by som dodal a
pamatate si, ze ste tie GM aj kupoval?

A.