Kopie MJ15003 jak overit kvalitu + paralelni razeni ?

Středa Prosinec 26 21:39:33 CET 2012

Jak které. Porovnejte si safe operating area třeba IRFB5620
http://www.tme.eu/cz/Document/f56f88afbea9953246b00f401d17281a/irfb5620pbf.pdf
, který snese při 200V 100us jen 0,2A a pro DC max. 35V 0,1A a IRFB23N20
http://www.tme.eu/cz/Document/76a20789ec44b3f3e4c773a29240ba94/irfb23n20d.pdf
který po dobu 100us snese 200V 18A a pro DC je zatižitelnost daná až do
200V jen jeho výkonem.
Anděl