Vanocni gadgety

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Středa Prosinec 26 18:25:44 CET 2012

Dne 26.12.2012 18:14, Pavel Kadečka napsal(a):

> Na tak malou krabičku může být problém dostat víc konektorů, můžete si
> vybrat z mnoha podobných přístrojů:
>
> http://dx.com/c/consumer-electronics-199/hd-media-players-103/android-hd-players-191
>
> P.K.

Už jsem si to tam prošel, jenže víte, jak to na DX je - kupujete zajíce
v pytli, takže věrohodná reference může ušetřit spoustu nervů :-)
Mně se jednou podařilo na základě pozitivních recenzí zákazníků z DX
koupit jakousi kopii vysouvací Nokie. Všechno bylo fajn, fungovalo to
celkem uspokojivě (samosebou, nebyl to SW od Nokie, ale i tak to šlo).
Byl tam jen jeden zádrhel. V pohotovostním režimu vydržel telefon asi
půl hodiny a při volání se kolikrát stačila baterka vybít ještě dřív,
než to protějšek zvedl :-)

JF