Vanocni gadgety

Středa Prosinec 26 14:38:56 CET 2012

Dne 25. prosince 2012 17:07 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz> napsal(a):
> Ahoj,
>
> tak co nějaké vánoční gadgety? Máte něco?

Nevím, jestli je to vánoční gadget, ale postavil jsem k televizi
počítač, takže mám opravdu velký monitor - 94cm úhlopříčku:

http://www.imghosting.cz/images/25PC_TV.jpg ( nebo
http://www.imghosting.cz/view-25PC_TV.jpg )

Není to ještě úplně dokonalé, protože to mám zatím připojené jen přes
VGA (přes integrovanou grafiku) a největší rozlišení můžu nastavit
1600x900, pak zřejmě signál v kabelu natolik zdegeneruje, že to
televize už nepobere. A taky by to chtělo nějakou bezdrátovou
klávesnici s touchpadem, abych to mohl ovládat z gauče:

http://dx.com/p/2-4ghz-mini-handheld-69-key-wireless-keyboard-w-touchpad-black-127315

Jinak jsem uvažoval i o něčem takovém:

http://dx.com/p/android-4-0-mini-pc-google-tv-player-w-wi-fi-allwinner-a10-tf-hdmi-black-4-gb-145525

http://dx.com/p/c77-smart-android-4-0-mini-pc-google-wi-fi-tv-cloud-stick-white-8gb-142592

Ale když se mi podařilo zprovoznit PC, tak už to nepotřebuju. Nicméně
byla by to pěkná malá krabička, některá se zapíchne přimo do HDMI
konektoru na TV. Oproti PC je to mnohem menší a má to i nižší
spotřebu. Jen jestli se mu to plně vyrovná, tj. aby šly přehrávat
filmy z youtube nebo z archivu ČT apod., filmy v MKV, případně aby to
umělo skype a připojit i tu bezdrátovou klávesnici. Pak by to byl
docela pěkný gadget.

(Pravda, dneska má každá televize v sobě připojení k internetu, ale
reálná využitelnost je různá, například pro Skype si obvykle musíte
koupit nekřesťansky drahou webkameru, samotné aplikace jsou dost
omezené, internetový prohlížeč neumí flash, zadávání textu pomocí DO
trvá věčnost...)

P.K.