[OT] jakou susicku pradla

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Prosinec 25 22:40:54 CET 2012

pred rokem jsem koupil totez. Az na drobnou epizodu (3 mesice dozadu.
Zasmrdela a bylo vymalovano. Opravar druhy den prijel, podival se na
vyrobni cislo, prohlasil neco "aaa, znama vada, spatne tesneni, ktere
se spece a blokne buben", susku si odvezl a za 4 dny privezl zpet
opravenou v zaruce) 100% spokojenost. Manzelka neprestava chvalit (i
mne), prakticky odlozila zehlicku a misto zehleni se vic venuje mne:)
Proste sama pozitiva a socialni jistoty:)
Komu se nechce vylivat nadrzku, staci v zadu prepojit jednu hadicku, u
pracky je i prislusna hadicka a potrebne drobnosti typu uchytka.
Marek