Vanocni gadgety

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Prosinec 25 22:07:47 CET 2012

Jde o toto http://www.simpleavr.com/msp430-projects/rfm12b-spectrum-analyzerpredelane
na STM8.
Launch pad mi haproval na sw seriaku a nechtelo se mi to dodelavat v nem.
STM8S discovery ma jak HW seriak, tak HW SPI. Dalsi rozdil je v tom, ze
nepouzivam ten perl zobrazovac, ale na dalsim pinu generuju synchro znacky
a zobrazuju si prubeh na osciku. Precijen je to min programovani s GUI a
oscik mi zatim staci, protoze zatim nepotrebuju vylozene prenosne reseni.
No a po seriaku jeste nastavuji sirku pasma, zisk LNA, velikost skoku
preladeni i kdyz v podstate pouzivam to nejmin, co modul dovoli, a pak
jeste parametr do cekaci smycky, aby se obrazek dal naladit cca na sirku
obrazovky osciku.
Neti to zadna extra veda, zobrazuje se analogovy RSSI z modulu, cca 100mV ~
5dB. Ale podle DS -105 dB muze byt v rozsahu 300 - 600mV, -65dB pak
odpovida o 700mV vic (1V-1.3V) Je to ciste informativni zobrazovatko, ale
aspon jsem zjistil, ze u me v pasmu 868MHz vidim 5 vysilacu, ktere vysilaji
porad a pri pokusech jsem ze do 2 z nich trefil a divil jsem se, ze mi
komunikace porad nebezi.. :) :)

Jestli je vylozene zajem o kod, Tak bych ho musel trosku ucesat, abych se
nemusel stydet a zjistit kam se to po par minutach behu zatoula, prozatim
je pro mne jednodussi zmacknout reset - to je vlastne druha polozka toho
polo-rozchozeni... Kazdopadne to bude orisek, protoze v debug modu se
nezatoula nikdy, kdyz bezi normalne, tak jo.

PK