Vanocni gadgety

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Úterý Prosinec 25 21:51:15 CET 2012

Pane Lukesh,

Muzete nas tady houpat ruznyma racickama, ale prosim ne tocit. Nedavno jste
psal ze baterku mate 10 let starou a shanel jsem dobijec z mesicniho svetla,
ktery tuto mrtvou baterku v zime udrzi pri zivote :-)))
Ted uz je jak se zda v poradku a jen obcas se vypari benzin.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: 25. prosince 2012 21:40
To: HW-news
Subject: Re: Vanocni gadgety

15ml benzínu do stříkačky a stříkněte to přes klapku sání. Barkas mi tak po
delší odstávce startuje okamžitě a i "zalepené" čerpadlo bez benzínu vyžene
vzduch a začne čerpat a než motor zdechne, ještě dočerpá karbec. Někdy po
pár vteřinách zdechne (nestihne naplnit karbec), tak buď vstříknu další
pětku, nebo chvilku dýl startuju. Baterky ale mívám v pořádku, v mém případě
jde jen o čerpadlo co nečerpá a vyschlý karbec.

Co to ale udělá katalyzátoru, netuším, takový zbytečnosti v autě nevozím.