Konektor k el. kytare

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Úterý Prosinec 25 21:33:03 CET 2012

Zkuste zavolat tady.
http://www.humlmusic.cz/
Jestli nejste z Prahy, tak mohu převzít a poslat.
Jindra Polivka
From: "Ales Prochaska" <prochaska na alsoft.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 25, 2012 8:24 PM
Subject: Konektor k el. kytare

Slíbil jsem známému opravit el. kytaru, nic hrozného, jen ztratil
upevňovací matku od konektoru. Proměřením jsem zjistil, že
závit je 11/32-32, čili dost speciální rozměr. Netušíte někdo, kde to
koupit (tedy jaký konektor koupit, aby na něm byla tahle matka?) Nebo
je snad zásuvka "jack" je kytaře normalizovaná a koupím ji v prvním
obchodě? Nebo bude nejjednoduší zapnout soustruh? S hudebními nástroji
jsem skončil u frkačky a nic podobného jsem ještě neřešil :-)

Dík za případné navedení.

Aleš Procháska