Zivotnost zarivek s elektronickym predradnikem?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Prosinec 24 06:41:16 CET 2012

 24.12.2012, 6:30:02

T8 jsou ty "klasicke" o prumeru typ. 26mm, max.28mm napr. 120cm/36W
T5 jsou vyvojove novejsi, prumer trubky typ. 16mm, delka i wataz jina,
napr. 115cm/28W.
Napr. Ph k nim pise:
TL’5 HE lamps are especially designed for operation with electronic gear.
Due to the high amp voltages 50 Hz is not recommended or supported.

Nakolik je to technicky oduvodnene a nakolik je to pouze snaha
o papirove-marketingove vylepseni parametru netusim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz