Zivotnost zarivek s elektronickym predradnikem?

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Prosinec 23 11:45:43 CET 2012

 23.12.2012, 11:38:22

Zarivka krmna KVALITNIM elektronickym predradnikem, by mela mit
zivotnost vyrazne delsi nez s predradnikem elmag. Ovsem u techto
bauxxx vyrobku je kvalita obeho, velka loterie s velmi malou
pravdepodobnosti vyhry.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz