Zivotnost zarivek s elektronickym predradnikem?

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Prosinec 23 11:27:54 CET 2012

Ten předřadník nejspíš nemá zpožděný start (až po nažhavení vláken
zářivky), takže trubice odcházejí. Další rozměr je jejich pravděpodobná
nekvalita.

Co u nich vlastně odešlo? Mají přerušené jedno z vláken?

U takového výrobku prostě odejde cokoliv, kurvítkem je on sám celý.

---
Jirka