PK3 Debug problem

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Sobota Prosinec 22 09:24:51 CET 2012

Vyzkoušel jsem AC162050 s 12F629 a PK3 na w. XP a Mplab 8.8, funguje
bez problémů. Pro jistotu jsem zkusil i 18F2550 taky dle očekávání.
Asi v nových verzích Mplabu mají přednost(logicky) novější a
výkonnější obvody. Jsem rád že v tomto smyslu nemusím řešit nějaké
potíže.
Děkuji přispěvatelům
S pozdravem,
Miloš Dašek