[OT] konverze timestamp na datum a cas, algoritmus

Sobota Prosinec 22 06:16:50 CET 2012

Dekuji vsem, budu se muset naucit lip hledat, asi se to googlu musi
zadat skutecne v lidstejsim formatu....
Princip je jasny, z toho time.c co byl uveden mezi prvnimi odpovedmi se
to da samozrejme prenest, jde hlave o ta pravidla s prestupnymi roky a
ruznou delkou mesicu, jinak je to trivialni. Cekal jsem jestli nekdo
nema hotovou knihovnu primo pro AVR. Jen nevim, jestli je OK napsat
program, ktery bude mit problem kolem roku 2038 (vtip) ;-)