[OT] konverze timestamp na datum a cas, algoritmus

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Prosinec 21 22:56:10 CET 2012

Zdravim,
  nejsem si jist, zda si tu nekdo neplete kompilator c a knihovnu libc.
time.c ci derivatives jsou soucasti libc a libc neni soucasti gcc ani
jineho kompilatoru c.
  Doporucuji prohlednou zdrojaky od uclibc, ktera je urcena prave pro
embedded platformy, tam by to byt melo.
  Zdravi Pavel