[OT] konverze timestamp na datum a cas, algoritmus

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Prosinec 21 18:35:28 CET 2012

http://www.google.cz/search?hl=cs&safe=off&site=webhp&q=seconds+to+date+conversion+routine

Jako softwarový téměř laik si myslím, že dotaz těžko lze položit
konkrétněji (když neuvádíte zdrojový kód v jakém že to jazyce)...

Nehledejte spiknutí tam, kde nejsou. I tak je jich dost ;-)

---
Jirka