PK3 Debug problem

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Prosinec 21 13:45:00 CET 2012

Budu to asi muset zkusit na té 8 ale na jiném PC, tohle bych nerad
rozdrbal a v podstatě chci jen vyzkoušet zda je ten PK3(mám ho 2 dny)
po všech stránkách funkční. MplabX je pro mně daleko přívětivější, ale
je v něm opravdu dost bugů. Např. při Debug to, při WDT_OFF a MCRL_ON
píše, že je nastavený bit WDT_ON a jestli ho má pro debugování vypnout
:-(
Snad to bude tím, vyzkouším a ještě bych se s dovolením ozval. Vyšší
řadu kterou bych mohl na tohle připojit bohužel nemám.
Zatím díky.
S pozdravem,
Miloš Dašek