Brum CRT TV - settop box

Čtvrtek Prosinec 20 15:09:47 CET 2012

Dobrý den,

     zkuste dát mezi STB a televizi útlumový člen. Toto velice často
dělá moc silný signál a pak leze jasový signál do zvukové části. Jaký je
přesně mechanismus nevím, asi se tam někde něco na něčem směšuje. Pokud
takový člen máte, je to jednoduché a rychlé. Mám ověřeno, že to často
pomůže. Pokud tedy není v televizi nějaký jiný problém.

     Vyhazovat televizi je škoda, pokud může ještě sloužit.

Saša Svobodová