Re: lepidlo vytvrzované UV

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 20 12:42:41 CET 2012

Neni nehet jako nehet...
Ten UV vytvrzovaci sajrajt se dava na tzv. gelove nehty a nanasi se primo
na nehet, nebo kdyz je potreba nehet nastavit, tak se na spicku nehtu
prilepi nastavec. Jak nehty odrustaji, tak se jen doplnuje "gel" cili po
nejake dobe tam zadny cizi  material (krom "gelu") neni.
Nalepovaci nehty to je jina vec, tam se vezme umely nehet a prilepi se na
celou plochu originalu :) To se ale lepi necim jinym a existuje na to i
rozpoustedlo. To jsou ty nehty, ktere damam obcas upadnou.

PK