Predvanocni kvizova otazka: PC zdroj

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 20 12:33:09 CET 2012

Pravda je, že tyhle zdroje jsou hrozně odolné a elyty (resp. šetření na
elytech) jsou snad jedinou slabinou. Prakticky stejné zapojení se
používá už několik desetiletí, jen v AT zdrojích byly navíc odpory do
bází výkonových tranzistorů střídače, které zajišťovaly jeho start bez
pomocného zdroje.

JMN